dimarts, 7 de juliol del 2009

"Shine a light": Martin Scorsese + The Rolling Stones


Jo crec que no hi ha debat sobre si és o no el grup més important de la història del rock, ni que sigui per presència crec que ja es mereixen aquest honor. Que cadascú entengui "important" com vulgui.

No se ben bé com va anar, però m'imagino que Mr. Scorsese volia repetir l'experiència de "The Last Waltz" (per a molts, el millor document musical mai filmat, jo un d'ells), i amb les mateixes pretensions, és a dir, fer com una mena de document definitiu dels rollings, els va intentar convèncer. Sembla ser que els Stones no estaven massa per la feina, el que es nota ja que el resultat final queda molt lluny de les (suposo) intencions del director.

Sempre he estat un seguidor dels Rollings Stones, per a mi tenen cançons insuperables pero la sensació en veure la peli era la de "más de lo mismo". Com a document és curiós, el que més em va agradar de la pel·lícula va ser el "making off", on hi ha una escena en la que es veu com el Bill Clinton està presentant la seva sogre als components del grup i l'Scorsese, que presencia l'escena a certa distància, li pregunta a un ajudant: "això és rock'n'roll?". Musicalment, em sorprén dir que el que més em va agradar va ser el duet que en Jagger fa amb la Cristina Aguilera, a la que els meus escasos coneixements sobre música pop posaven a l'alçada de la Britney Spears però que resulta que és una de les millors veus dels darrers temps. Per que ho pogueu jutjar vosaltres mateixos, adjunto la cançoneta en qüestió.



Felicitar un cop més als que van fer el trailer de la pel·lícula, ja que quan el vaig veure vaig estar a punt de sortir corrent cap al cinema, sort que no ho vaig fer, l'error va ser gastar-me 15 € en el dvd. Si us passa com a mi i en veure el trailer us entren unes ganes terribles de veure-la, demaneu-me el devedé, us el deixaré encantat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada