diumenge, 24 de maig del 2009

Aqui hi ha gat "enserrat"


Acabo de veure "Gato Negro, Gato Blanco". Si de debò voleu passar un parell d'horetes rient amb una història caòtica i surrealista, però plena de sentit, aquesta no us fallarà. La banda sonora tampoc té desperdici.

Obra prima de l'Emir Kusturica. M'ho vaig passar teta! No sé què tal estan les traduccions, perque ho vaig veure en BSO subtitulada en català, així et fiques millor en aquest ambient. A voltes és previsible, però té sorpreses amagades. És una mica passada de voltes, però d'això es tracta. I més veient la cara de boig del director.

El perquè del títol l'aneu veient al llarg de la peli, però tot i amb això us adonareu que hi ha "gat enserrat". Descubriu-ho vosaltres mateixos (no val documentar-se via glugle ni cosa semblant, eh?).
També hi trobareu una referència a Casablanca.

3 comentaris:

  1. Si dic que no he vist mai una peli del Kusturica aquest em fareu fora del "Viernes Cine"?

    Salut Boro!!

    ResponElimina
  2. No et faran fora (o sí: jo no sóc el que mana), però hauràs d'orar dos paternostrum, 48 avemarias o... o guadir la hostia veient Gato Negro Gato blanco i també, per mi genial, La vida es un milagro (aquesta frega el surrealisme...

    ResponElimina
  3. Seguint la recomanació, vaig veure "La vida es un milagro" i no me'n penedeixo gens ni mica! Apa, Enric, kusturica't una mica començant per la que vulguis.

    ResponElimina